Webinar: iNzicht Kaartviewer 2.0

Afgelopen periode hebben wij verschillende sessies gehad met gemeenten over de iNzicht Kaartviewer. Vanuit deze sessies hebben wij waardevolle input ontvangen om de iNzicht Kaartviewer verder te optimaliseren. Inmiddels zijn we al een tijdje onderweg en we delen graag de voortgang hiervan met jullie.

Tijdens dit webinar laten we jullie de nieuwe lay-out en functionaliteiten zien. Daarnaast is er de mogelijkheid om input te geven, zodat we de feedback kunnen verwerken in de verdere ontwikkeling van het product.

De agenda van het webinar
1) Update iNzicht Kaartviewer 2.0
2) Demo van huidige functionaliteiten
3) Next steps
4) Mogelijkheid voor vragen en opmerkingen

Doelgroep 
Huidige klanten van iNzicht Kaartviewer/CIR COO en geïnteresseerde in deze applicatie

Datum en tijd
Donderdag 3 juni 2021
14:00 – 15:00 uur

Het resultaat na dit webinar
Na afloop van de webinar ben je op de hoogte van alle ontwikkelingen rond iNzicht Kaartviewer 2.0.

Webinar via MS Teams
Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging met hierin de link naar Microsoft Teams om het webinar op 3 juni live te volgen.

Neem voor vragen gerust contact met ons op
Je mag hiervoor contact opnemen met Monique de Hond.

Graag tot 3 juni!

Met vriendelijke groet,
Cora Schreuders, Product Manager
Jasper van Hienen & Pepijn Schonenberg

Meld je hier aan: