Webinar DKD
Het Digitaal Klantdossier zorgt voor betere informatie en helpt jou en jouw inwoner
Dinsdag 28 mei 2024
Als gemeente ben je bekend met het DKD, de afkorting van het Digitaal Klantdossier. In dit DKD staat veel relevante informatie die jij als gemeente gebruikt in de uitvoering van je dagelijkse taken. Daarnaast ben jij als gemeente belangrijk voor de vulling van het DKD. De informatie die jij hebt over uitkeringen en re-integratie zijn weer handig voor andere ketenpartners met een aansluiting op DKD.
Jij gebruikt als gemeente ook graag de juiste informatie uit het DKD. Zodat jouw inwoner bij het doen van een aanvraag niet naar de bekende weg wordt gevraagd. Informatie die al beschikbaar is over een inwoner vullen we daarom alvast in op het aanvraagformulier in jouw burgerportaal.
Het aanleveren van de informatie die je hebt, lever je niet meer handmatig, maar via een webservice. We werkten de afgelopen maanden hard om dit mogelijk te maken voor je. In dit webinar zie je de mogelijkheden van de functionaliteit die we opleverden.
In het webinar vertellen we graag meer over:
- De aansluiting op DKD Inlezen voor ons burgerportaal iParticipatie
- De mogelijkheden die deze aansluiting in zich heeft
- De aansluiting op Webservice door DKD Aanleveren vanuit onze backoffice oplossing CiVision Samenlevingszaken
- Welke meerwaarde een aansluiting op deze webservice heeft
Praktische informatie:
- Dinsdag 28 mei 2024
- 11.00 – 12.00 uur
- Online via MS Teams
- Kostenloos